Klantenservice

Bestellen

Je bestelt een artikel door op het winkelwagentje te klikken. Dit betekent nog niet dat je het artikel daadwerkelijk hebt besteld. Pas als je op de button 'Bestellen' klikt wordt de bestelling verstuurd. Je krijgt een bevestiging van De Wakkere Winkel als wij je bestelling hebben ontvangen.
 

Bestellen vanuit het buitenland
Op dit moment is het nog niet mogelijk om vanuit het buitenland via de website te bestellen.
Voor bestellingen naar het buitenland kan je contact opnemen met De Wakkere Winkel via Contact.

Wilt u weten of de boeken op voorraad zijn, neem dan contact met ons op via contact of info@dewakkeremuis.nl 

 

Andere bestelwijzen
Wanneer je niet via internet wilt of kunt bestellen, kan het ook telefonisch. Neem dan contact op met de klantendienst van De Wakkere Winkel, tel. +32 3 660 27 20 (bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8:30-12:30 en 13:00-17:00 uur en op vrijdag tot 16:00 uur). De boeken zijn, tegen dezelfde prijs, ook in de boekhandel verkrijgbaar (tenzij anders aangegeven).

 

'Kinderproof'
Soms gebeurt het dat kinderen boeken via de website proberen te bestellen. Je hoeft je echter nooit zorgen te maken dat deze bestellingen automatisch worden verwerkt. De kinderen stranden meestal al bij het opgeven van het juiste adres en in ieder geval bij het doen van de betaling. Wij sturen nooit boeken op voordat de betaling door ons is ontvangen.
 

Levertijd
Als de artikelen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 13:00 uur zijn besteld, worden deze nog dezelfde dag klaargemaakt en ter post bezorgd. Artikelen die op maandag t/m donderdag na 13:00 uur zijn besteld worden de eerstvolgende werkdag bij BPost aangeboden. Bestellingen die op vrijdag na 13:00 uur worden ontvangen, worden de daaropvolgende maandag verzonden. De producten worden verstuurd vanuit België via Bpost

 

Niet voorradig
Wanneer een artikel niet leverbaar is, zie je dit meteen op het scherm. Je kan er dan voor kiezen een exemplaar te reserveren.

Het kan gebeuren dat een artikel uitverkocht blijkt te zijn nadat je het artikel besteld hebt. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

Betalen

Je kunt de bestelling voldoen d.m.v. een iDEAL-betaling of d.m.v. een bankoverschrijving. Op de orderbevestiging die je van ons per e-mail ontvangt, staat naar welk bankrekeningnummer je het bedrag kunt overmaken, indien je voor betaling middels een bankoverschrijving hebt gekozen. Vergeet niet het ordernummer bij je betaling te vermelden!
Uitlevering van de artikelen vindt plaats zodra wij de betaling ontvangen hebben.

 

Extra kosten
Voor het verwerken en het versturen van de bestelling in Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening bij een orderbedrag vanaf € 17,50. Indien de kosten van je bestelling lager zijn dan dit orderbedrag, bedragen de verzendkosten € 2,95 (acties voorbehouden) per bestelling.

Retourneren

Je kunt de artikelen, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. De artikelen dienen wel in nieuwstaat te verkeren en ongebruikt te zijn. Zorg ervoor dat de artikelen goed beschermd worden teruggestuurd, zodat ze onderweg geen beschadiging kunnen oplopen. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Terugbetaling van de bestelling, inclusief de in rekening gebrachte verzendkosten, geschiedt zo spoedig mogelijk na ontvangst van de retourzending, doch uiterlijk binnen 14 dagen.
Wanneer de bestelling beschadigd bij je wordt afgeleverd, dien je meteen contact op te nemen met de klantendienst van De Wakkere Winkel (onderdeel van Pelckmans Uitgevers), tel. +32 3 660 27 20 (bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8:30-12:30 en 13:00-17:00 uur en op vrijdag tot 16:00 uur) of stuur een e-mail via Contact.

Verberg deze melding
Om je beter van dienst te zijn maakt De Wakkere Winkel gebruik van cookies.